Мета програми — посилити спроможність акторів української кіноіндустрії до репрезентації за кордоном та міжнародної співпраці, зокрема з фаховими агенціями з промоції
Довгострокова програма підтримки міжнародної промоції українських фільмів «proMOTION»,
розроблена Українським інститутом
ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ:

збільшити присутність українських фільмів за кордоном, їхню представленість у програмах міжнародних кінофестивалів та в репертуарах закордонних кінотеатрів;

збільшити аудиторію українських фільмів за кордоном та впізнаваність українських кінематографістів на міжнародному ринку;

сприяти залученню міжнародних експертів на фінальних стадіях створення фільму задля ефективної промоційної діяльності;

розвиток дистрибуційних (фестивальних та кінотеатральних) навичок кінематографістів та підвищення маркетингової грамотності на міжнародному ринку.


Підтримку з міжнародної промоції отримують 5 кінопроєктів, які набрали вищі бали відносно інших проєктів. Сума підтримки не може перевищувати 150 000 грн (разом з ПДВ). Промоційна кампанія конкурсного проєкту має бути реалізована у період з 4 травня по 15 вересня 2020 року.
Експертна комісія
Відбір проєктів здійснює експертна комісія, що складається з представників сектору кіно Українського інституту та незалежних експертів зі сфери
Ольга Бірзул
керівниця програм кіно Українського інституту
Наталія Мовшович
програмна менеджерка сектору кіно Українського інституту


Дарія Бадьйор
кінокритикиня,
кураторка «Київського тижня критики»
Ілля Дядик
програмний директор кінодистрибуторської компанії «Артхаус Трафік»
Кирило Марікуца
директор і співзасновник
Київського міжнародного фестивалю короткометражних фільмів (KISFF) та проєкту KyivMusicFilm

ПРОГРАМА ПОКРИВАЄ ТАКІ ТИПИ ВИТРАТ:

1. Промоція та реклама:

PR-послуги (визначення цільових аудиторій, розробка стратегії позиціонування фільму з фокусом на цільову аудиторію, комунікаційного плану, визначення основних меседжів, позиціонування фільму на міжнародному ринку, створення промоційних текстів (міжнародний синописи, прескіт, пресреліз), пітчинг проєкту ЗМІ, координація інтерв'ю, організація преспоказів та пресконференцій, прескліпінг, аудит PR-кампанії).

Розміщення реклами в друкованій та онлайн-пресі (банери, прероли, брендування сайту тощо), на зовнішніх носіях, на радіо та телебачені.

Просування фільму на фестивалі (створення інформаційного шуму, промоція серед сейл-агентів, програмерів та інших стейк-холдерів).

Розробка стратегії просування та створення матеріалів для соціальних мереж, управління соціальними платформами, розміщення реклами та просування постів, моніторинг (лідери думок, критики, інфлюенсери).

2. Послуги дизайну та друку промоційних матеріалів:

Дизайн (створення міжнародного постера) та промоматеріалів (листівок, програмок, запрошення).

Верстка, рісайзінг.

Друк (в Україні та за кордоном).

Дистрибуція промоматеріалів.

3. Технічні послуги:

Створення DCP (цифрового кінопакету) та інших форматів.

Послуги перекладу на іноземну мову та створення субтитрів для відео-матеріалів.

4. Створення міжнародного тизера або трейлера.


ТИПИ ВИТРАТ, ЯКІ НЕ ПОКРИВАЮТЬСЯ ПРОГРАМОЮ:

→ транспортні витрати з/до України;
→ проживання;
→ добові;
→ візовий збір;
→ інституційний/акредитаційний внесок (participation/accreditation fee).

Право на отримання підтримки з міжнародної промоції кінопроєкту мають зареєстровані продюсерські компанії, що виступають основним продюсером кінопроєкту у разі копродукції та мають укладений договір з режисером кінопроєкту про передачу режисером продюсерській компанії виключних майнових прав на фільм та його використання у будь-якій формі та будь-яким способом.

ЯКІ КІНОПРОЄКТИ МОЖУТЬ ПОДАВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ:
▪️ На фінальних стадіях виробництва;
▪️ Готові до фестивального прокату;
▪️ Готові до кінотеатрального прокату.


ВИМОГИ ДО АПЛІКАНТІВ:

  1. Наявність зареєстрованої продюсерської компанії.
  2. Наявність договору з режисером кінопроєкту про передачу виключних майнових прав на фільм.
  3. Відсутність фінансових заборгованостей.
  4. Професійний досвід.
  5. Досвід міжнародної співпраці та наявність підтверджених партнерств є перевагою.
  6. Діяльність та позиція апліканта не суперечить принципам і цінностям УІ.


З продюсерськими компаніями, що стануть переможцями конкурсу, буде укладено договір про надання промоційних послуг, що передбачає звітність відповідно до вимог Українського інституту.

Щоб податися на участь у програмі proMOTION, надішліть на адресу promotion@ui.org.ua листа з темою «proMOTION1: Заявка на участь» не пізніше 3 квітня 2020 року, до 23:59 за київським часом. Результати буде оголошено 21 квітня.


До листа необхідно долучити:

  1. Заповнену українською мовою заявку на участь (нижче) названу в форматі «Назва проєкту_Заявка_proMOTION1».
  2. Скани документів, що підтверджують право на отримання підтримки з міжнародної промоції, у форматі PDF (до 5 МБ) та названі у форматі «Назва продюсерської компанії_proMOTION1_тип документу».
  3. Стратегію міжнародної промоції кінопроєкту у довільній формі, названу у форматі «Назва проєкту_proMOTION1_промостратегія».
  4. Промоційний кошторис з деталізацією витрат, названий у форматі «Назва проєкту_proMOTION1_кошторис».
  5. Скани документів, що підтверджують наявність партнерств, у форматі PDF (до 5 МБ) та названі у форматі «Назва проєкту_proMOTION1_підтвердження партнерств».