Візуальна айдентика
У 2019 році Інститут спільно зі школою дизайну і технологій Projector розробив нову візуальну айдентику і бренд.
Ми поставили Projector таке завдання: створити образ нової української державної установи, з одного боку - актуальний серед інших міжнародних інституцій, а з іншого - унікальний, що має питомий зв'язок з українською культурою.
Візуальна айдентика Інституту відображає пошук власного обличчя та сміливість впроваджувати нові підходи. Створюючи її, ми спирались на філософію бренду, розроблену для нас фахівцями One Philosophy Group of Companies. Філософія бренду - це сукупність тверджень, цінностей і принципів, що є основоположними для нової інституції та визначають її суть, амбіції і напрям розвитку.
Головними засобами виразності логотипу Українського інституту стали колір та динаміка. Спеціально для айдентики інституту Кирило Ткачов розробив однойменний шрифт.


Колір відсилає передовсім до українського модернізму та авангарду, які позначили перехід України від традиційної, народницької культури до культури модерної, сучасної, космополітичної, міської.
Водночас, колір є важливою наскрізною ознакою української візуальної культури від давнини до сучасності: народне мистецтво, бароко, авангард, офіційне та неофіційне мистецтво радянської доби живилися виразною силою чистих кольорів.
Колір є формотворчою основою в роботах Олександра Богомазова, Вадима Меллера, Олександри Екстер та Казимира Малевича.
Жовтогарячий колір нашого логотипу символізує теплоту, позитивне сприйняття та відкритість. Вогняний – рішучість, готовність до змін та інноваційних практик. Перехід між кольорами підкреслює значення внутрішнього зв'язку, тяглості культурних традицій.

Динаміка – взаємний рух та переходи кольору відображають наш підхід до культурної дипломатії: орієнтація на співпрацю, обмін та співтворчість, діалог суспільств через культурну взаємодію.

Креативне використання айдентики забезпечує широку композиційну варіативність і, водночас, візуальну впізнаваність. Логотип є відправною точкою для розвитку айдентики: це формула, що розкладається в просторі і наповнюється необхідним змістом для різних потреб і носіїв.