Премія Українського інституту на Одеському міжнародному кінофестивалі
Премія 150 000 гривень для кінопроєктів на фінальних стадіях виробництва
У 2019 році Український інститут спільно з Одеським міжнародним кінофестивалем започаткували щорічну премію в межах конкурсної презентації проєктів на фінальних стадіях виробництва Work in Progress. Проєкт фільму з найбільшим кінотеатральним та/або фестивальним потенціалом за кордоном за рішенням міжнародного журі отримає 150 000 гривень на міжнародну промоцію.


На які типи промоції розрахована Премія від Українського інституту:

1. Промоція та реклама:

→ PR-послуги (визначення цільових аудиторій, розробка стратегії позиціонування фільму з фокусом на цільову аудиторію, комунікаційного плану, визначення основних меседжів, позиціонування фільму на міжнародному ринку, створення промоційних текстів (міжнародний синописи, прескіт, пресреліз), пітчинг проєкту ЗМІ, координація інтерв'ю, організація преспоказів та пресконференцій, прескліпінг, аудит PR-кампанії).

→ Розміщення реклами в друкованій та онлайн-пресі (банери, прероли, брендування сайту тощо), на зовнішніх носіях, на радіо та телебачені.

→ Просування фільму на фестивалі (створення інформаційного шуму, промоція серед сейл-агентів, програмерів та інших стейк-холдерів).

→ Розробка стратегії просування та створення матеріалів для соціальних мереж, управління соціальними платформами, розміщення реклами та просування постів, моніторинг (лідери думок, критики, інфлюенсери).

→ Просування онлайн-дистрибуції фільму на VOD-платформах (розробка маркетингової стратегії, таргетування цільової аудиторії, створення та розміщення PR- та рекламних матеріалів онлайн).


2. Послуги дизайну та друку промоційних матеріалів:

→ Дизайн (створення міжнародного постера) та промоматеріалів (листівок, програмок, запрошення).

→ Верстка та рісайзінг рекламних макетів.

→ Друк (в Україні та за кордоном).

→ Логістика промоматеріалів.


3. Технічні послуги:

→ Створення DCP (цифрового кінопакету) та інших форматів, зокрема для онлайн-дистрибуції

→ Послуги перекладу на іноземну мову та створення субтитрів для відео-матеріалів, зокрема для онлайн-дистрибуції.


4. Створення міжнародного тизера та/або трейлера.


Грошова народа повинна бути використана до 11 грудня 2020 року.

Бенефіціари програми Українського інституту з підтримки міжнародної промоції фільмів – proMOTION не можуть претендувати на премію від Українського інституту в рамках секції Work in Progress на ОМКФ.

У 2019 році премію отримала українсько-швейцарська стрічка "Забуті" (режисерка Дар'я Онищенко).