Одеський міжнародний кінофестиваль та Український інститут розкажуть як просувати фільми за кордоном 

30 вересня Український інститут проведе одноденний освітній онлайн-захід promoLAB у рамках програми індустрійної платформи Film Industry Office 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю.

Одеський міжнародний кінофестиваль та Український інститут представляють спільний проєкт для кінопрофесіоналів – promoLAB, освітню програму з міжнародної промоції українських кінопроєктів. Одноденний формат promoLAB в рамках індустрійної секції ОМКФ передбачає вебінар від провідної маркетингової агенції з Німеччини та панельну дискусію за участі експертів з промоції, фахівців PR у сфері кіно та представників фестивальних промо-офісів. Спікери розкажуть про особливості різних видів просування фільмів та поділяться секретами успішних промо-кейсів. Усі акредитовані учасники Film Industry Office зможуть відвідати вебінар і панельну дискусію та поспілкуватися з запрошеними експертами. Окрім цього, українські проєкти на фінальних стадіях виробництва, які були відібрані до участі в конкурсній презентації Work in Progress, отримають індивідуальні консультації від представників закордонних PR-агенцій.

Про важливість промоції в умовах глобальних викликів розповідає генеральна продюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич:

«Одеський міжнародний кінофестиваль і Український інститут почали співпрацювати ще минулого року під час ювілейного 10-го ОМКФ. Тоді ми ініціювали нову нагороду в секції Work in progress і програму UA Films Showcase. Ми раді, що це партнерство продовжилося і розширилося новим спільним проєктом для кінопрофесіоналів promoLAB. Ця спеціалізована освітня програма допоможе розібратися в маркетинговій стратегії для позиціонування фільмів на закордонних копродакшен-маркетах і фестивалях. Зважаючи на глобальні зміни у світі, які торкнулися зокрема і міжнародного кіноринку, його учасникам потрібно розуміти сучасні правила гри та важливість промоції контенту в нових реаліях. Крім того, українське кіно стає дедалі цікавішим для світової індустрії, тож професіоналам, які його продукують, програма promoLAB стане у нагоді: вона навчить, як вибудувати PR-стратегію максимально ефективно».

За участі міжнародних експертів учасники promoLAB зможуть підвищити маркетингову грамотність на міжнародному ринку та встановити професійні контакти з PR-фахівцями індустрії. Планується, що така практична взаємодія трансформується у співпрацю із закордонними агенціями з промоції, сейлз-агенціями, фестивалями та дистрибуторами. Учасники promoLAB дізнаються більше про програму підтримки та промоції українського кіно за кордоном proMOTION, яку здійснює Український інститут, та зможуть якісніше підготувати заявки для участі у майбутніх конкурсах програми.

«Цього року Український інститут запустив першу довгострокову програму в секторі кіно  proMOTION, щоб дати ресурс українським кінематографістам для репрезентації та просування проєктів за кордоном. Ми провели перший опен-кол і зрозуміли, що більшість комунікаційних стратегій потребувала доопрацювання. Так і з’явилась ідея для promoLAB – своєрідного «хакатону» з піару і міжнародної промоції для кіноспільноти. Ця програма, разом із премією Українського інституту в рамках секції Work in Progress, посилює нашу стратегію просування українського кіно за кордоном»,

– пояснює старша програмна менеджерка напряму «Кіно» Українського інституту Наталія Мовшович.

Під час ОМКФ, який відбудеться цього року з 25 вересня по 3 жовтня, Український інститут нагородить премією проєкт фільму з найбільшим потенціалом за кордоном у рамках секції Work in Progress. Минулого року за рішенням міжнародного журі таку премію отримала стрічка «Забуті» Дар’ї Онищенко, яка днями вийшла у прокат.