Публічна програма Українського павільйону на 60-й міжнародній мистецькій виставці Венеційській бієнале

Публічна програма Українського павільйону на 59-й міжнародній мистецькій виставці Венеційській бієнале

Фото – Денис Мельник. Для GAIA-24. Opera del mondo, композитори Роман Григорів та Ілля Разумейко

Публічна програма зосереджена на темах Землі та Води – важливих символах, що репрезентують нагальні глобальні проблеми: досвід війни, екологічні катастрофи, забруднення води та повітря, міграція, вимушене переміщення, нерівність у продовольчій безпеці. У серії подій досліджуємо глибокий вплив цих проблем на культури в усьому світі та шукаємо рішення для сталого майбутнього

26 жовтня, 2024

У жовтні відбувається другий блок публічної програми, який ще більше заглиблює у теми Землі та Води.

  • GAIA-24. Opera del mondo, Роман Григорів та Ілля Разумейко, перформанс від Opera Aperta

Сучасна геоісторична опера та музична вистава, яка перетворить будівлю театру на храм Землі. GAIA-24 розпочалася з документування підриву Каховської ГЕС 6 червня 2023 року, переродившись згодом на оперу. Вона поєднує ландшафт, що трансформується, людське тіло і театральну сцену у відкритий музично-театральний процес-ритуал.
Тривалість: 90 хвилин

  • Розмови про землю і воду

Дискусія присвячена темі культурних наслідків і глобальних викликів, пов’язаних з водою, а також того, як мистецтво може бути рефлексією на питання, які пов’язують воду, пам’ять і мистецькі практики.

Модераторка: Тетяна Філевська, Креативна директорка Українського інституту. 

Спікери: Марта Чиж, Кураторка польського національного павільйону в Венеції, Ілля Разумейко, композитор опери GAIA-24. Opera del Mondo, Маркус Рейманн, представник TBA21 Thyssen-Bornemisza Art Contemporary.

  • Дата: 26 жовтня 2024
  • Час: 18:00 CET
  • Локація: Ocean Space, Chiesa di San Lorenzo Castello 5069
  • Тривалість: 45 хвилин

Кількість місць обмежена. Будь ласка, заповніть коротку форму, аби потрапити у лист очікування. Ми повідомимо вам, коли місце для вас зʼявиться.

Організатори:​

Другий блок публічної програми організований Українським інститутом у партнерстві з Українським павільйоном на 60-й Міжнародній художній виставці Венеційській бієнале, Goethe-Institut в Україні, ERSTE Foundation, TBA21–Academy’s Ocean Space, лабораторією сучасної опери OPERA APERTA та агенцією proto produkciia, за підтримки ініціативи Museums for Ukraine.

Логотип та айдентика
GOETHE_LOGO
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале

Організатори

Другий блок публічної програми організований Українським інститутом у партнерстві з Українським павільйоном на 60-й Міжнародній художній виставці Венеційській бієнале, Goethe-Institut в Україні, ERSTE Foundation, TBA21–Academy’s Ocean Space, лабораторією сучасної опери OPERA APERTA та агенцією proto produkciia, за підтримки ініціативи Museums for Ukraine.

Логотип та айдентика
GOETHE_LOGO
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале

27 жовтня, 2024

  • Вихід на межі очевидного: збірка на продовження публічної програми Українського павільйону у 2022 році.

Дискусія залучає учасниць й організаторок публічної програми Українського павільйону на 59-ій Венеційській бієнале «Деколонізація мистецтва. За межами очевидного», аби підсумувати значення події для фахової закордонної спільноти, підкреслити зв’язки між Українським павільйоном і Венеційською бієнале, та анонсувати однойменне видання за результатами програми.
Учасниці презентації: Тетяна Філевська, Креативна директорка Українського інституту, Олена Червоник, історикиня мистецтва, кураторка, докторантка Оксфордського університету, Лізавета Герман, кураторка та мистецтвознавиця, співзасновниця галереї «The Naked Room» (м. Київ), Анджела Веттезе, доцентка Університету Іуав у Венеції на факультеті Мистецтв і дизайну (Італійська Республіка). 

Будь ласка, заповніть нашу реєстраційну форму, щоб забронювати собі місце на події.

Тривалість: 60 хв

  • Дата: 27 жовтня 2024 
  • Час: 11:00 CET
  • Локація: Ocean Space, Chiesa di San Lorenzo Castello 5069  

Якщо ви не можете приєднатися до нас, але бажаєте зробити передзамовлення, будь ласка, перейдіть за посиланням для додаткової інформації.

Видання «Деколонізація мистецтва. За межами очевидного» створено Українським інститутом і видавництвом ist publishing завдяки підтримці Фундації ЗМІН.

Логотип та айдентика
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Логотип та айдентика
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
Публічна програма Українського павільйону на 60-й Венеційській бієнале
GOETHE_LOGO

Квітень, 2024

У квітні 2024 року у Венеції відбувся перший блок публічної програми, який включив такі події:

Дискусія за участі Лії Достлєвої (художниця, культурна антропологиня, есеїстка), Андрія Достлєва (візуальний художник, куратор, дослідник фотографії, антропологічний ілюстратор), Вікторії Бавикіної, Макса Горбацького (куратори Українського павільйону), Віда Сімоніті (філософ, мистецтвознавець і викладач Ліверпульського університету) 

Модераторка – Тетяна Філевська (креативна директорка Українського інституту) 

Тема: про роль мистецтва в умовах війни, екологічних катастроф, міграції тощо. Як митці творчо реагують на буремні часи, формуючи наративи, спонукаючи до стійкості та роздумів про проблеми суспільства? 

Українська мисткиня Алевтина Кахідзе цікавиться відносинами між рослинами та людьми. У перформативній лекції Follow the Plants вона розповіла про своє дослідження стабільних рослинних систем, таких як степи та прерії. У цьому контексті вона вивчає вплив інвазійних рослин, які потрапили із інших місць і домінують над місцевими екосистемами та роль людини в цьому процесі. Після лекції відбулося практичне заняття, під час якого учасники досліджували місцеві екосистеми.  

Net Making – це групова виставка, курована Вікторією Бавикіною та Максом Горбацьким, що спирається на практику колективного плетіння маскувальних сіток як метафору спільних горизонтальних дій. На виставці були представлені роботи Каті Бучацької, Андрія Достлєва та Лії Достлєвої, Даніїла Ревковського та Андрія Рачинського, Олександра Бурлаки, а також спільнот, з якими художники і художниці співпрацювали. Комісар проєкту – Міністерство культури та інформаційної політики України в особі заступника міністра з питань європейської інтеграції Тараса Шевченка.  

Організатори:​

Перший блок публічної програма організований Українським інститутом у партнерстві з Українським павільйоном на 60-й Міжнародній художній виставці Венеційській бієнале, TBA21–Academy’s Ocean Space, та лабораторією сучасної опери OPERA APERTA, за підтримки ініціативи Museums for Ukraine.