Український хор «Щедрик" отримав перемогу на австрійському музичному фестивалі
Легендарний дитячий українських хор «Щедрик" за підтримки Українського інституту взяв участь в міжнародному фестивалі для хорів і оркестрів Summa Cum Laude Youth Music Festival, що проходив 5-10 липня у Відні.
Український хор переміг у категорії «Treble Choirs»(жіночі хори) з оцінкою «Видатний успіх». Подія відбулася в рамках програми двостороннього Року культури Україна-Австрія 2019.
Summa Cum Laude Youth Music Festival щорічно проходить в липні на найкращих музичних сценах Відня. До фестивалю входить конкурсна і загальна програми, а також лекції та майстер-класи.
Цього року у фестивалі взяли участь 1600 учасників з усього світу. Фестиваль SCL є одним із найпрестижніших міжнародних молодіжних фестивалів для хорів і оркестрів, розповідає організаторка Тетяна Калита, голова ГО «Міжнародний інститут культурної дипломатії»: «Не лише оргкомітет фестивалю чи конкурсу відбирає своїх учасників. «Щедрик» також завжди дуже уважно і відповідально ставиться до вибору подій, у яких планує взяти участь, тому що для нас важливий рівень інших учасників, важливо отримати гідну конкуренцію, а також можливість потенційної співпраці і спільних проектів. Ну а рівень майданчиків… Цього разу — Золота зала Віденської філармонії, Велика зала в Концертхаус – без перебільшення, це надзвичайної «ваги» сцени у музичному світі! І хоча дітям властиво сприймати надзвичайні події просто як данність, але вони були вражені й зачаровані, вони були піднесені на цих легендарних сценах».
Цього року у фестивалі взяли участь 1600 учасників з усього світу. Фестиваль SCL є одним із найпрестижніших міжнародних молодіжних фестивалів для хорів і оркестрів, розповідає організаторка Тетяна Калита, голова ГО «Міжнародний інститут культурної дипломатії»: «Не лише оргкомітет фестивалю чи конкурсу відбирає своїх учасників. «Щедрик» також завжди дуже уважно і відповідально ставиться до вибору подій, у яких планує взяти участь, тому що для нас важливий рівень інших учасників, важливо отримати гідну конкуренцію, а також можливість потенційної співпраці і спільних проектів. Ну а рівень майданчиків… Цього разу — Золота зала Віденської філармонії, Велика зала в Концертхаус – без перебільшення, це надзвичайної «ваги» сцени у музичному світі! І хоча дітям властиво сприймати надзвичайні події просто як данність, але вони були вражені й зачаровані, вони були піднесені на цих легендарних сценах».
Виступ дитячого хору «Щедрик» став одним із важливих пунктів програми двостороннього Року культури Австрія-Україна 2019, каже Володимир Шейко, генеральний директор Українського інституту: «Складаючи програму заходів для Року культури, Український інститут орієнтувався передовсім на проекти, розроблені спільно з закордонними партнерами, аніж на підтримку виступів українських виконавців за кордоном. Але у випадку зі «Щедриком» для нас були важливі високий рівень виконавської школи, прекрасний музичний смак і відданість колективу своїй справі. Саме це привело хор до перемоги. Окрім того, діти отримали неоціненний досвід та нагоду спілкуватися з однолітками з усього світу. Маємо надію, що вони і надалі будуть зірковими культурними амбасадорами України».
На конкурсі українці виступили з програмою, яка складалася з творів Арво Пярта, Вікторії Польової, Валентина Сильвестрова, Ганни Гаврилець та Клемана Жанекена. Незважаючи на досить різний вік виконавців (у «Щедрику» є учасники віком від 10 до 18 років),
хор поставив амбітну мету позмагатися за перше місце в категорії «Treble Choirs» (жіночі хори) і здобув перемогу. Всі 5 творів виконувалися а капела (тобто без музичного супроводу), що додало особливої глибини звучанню в Золотому залі Віденської філармонії.
На конкурсі українці виступили з програмою, яка складалася з творів Арво Пярта, Вікторії Польової, Валентина Сильвестрова, Ганни Гаврилець та Клемана Жанекена. Незважаючи на досить різний вік виконавців (у «Щедрику» є учасники віком від 10 до 18 років),
хор поставив амбітну мету позмагатися за перше місце в категорії «Treble Choirs» (жіночі хори) і здобув перемогу. Всі 5 творів виконувалися а капела (тобто без музичного супроводу), що додало особливої глибини звучанню в Золотому залі Віденської філармонії.