Міжнародні майстер-класи з електроакустичної та акусматичної композиції у м.Відень, Австрія
Міжнародні майстер-класи з електроакустичної та акусматичної композиції у м.Відень, Австрія
Фестиваль Sounds Around Me
За результатами конкурсу ментори проєкту відібрали 29 композиторів до участі у міжнародних майстер-класах з електроакустичної і акусматичної композиції, серед яких 21 учасник і 8 слухачів:
Переможці
Аліса Кобзар / Україна - Австрія
Анастасія Бєліцька / Україна
Андрій Фролов / Україна
Анна Аркушина / Україна - Австрія
Ґуільєрмо Ейснер / Чилі - Уругвай
Давід Куан-Мін Нґуєн / США
Інеш Сантос / Португалія
Катерина Гривул / Україна
Лука Даніелі / Італія
Манфреді Клементе / Італія
Мар'яна Лисенко / Росія - Франція
Марта Галаджун / Україна
Маттіас Александер Маковскі / Австрія
Олексій Коломійцев / Україна
Олексія Сук / Україна
Пелліні Франко Альберто / Аргентина
Тетяна Хорошун / Україна
Хібікі Мукаі / Японія - Нідерланди
Хо Пінда / Тайвань - США
Хосе Альберто Санчез Ортіз / Мексика - Нідерланди
Юрґен Майєр / Австрія
Анастасія Бєліцька / Україна
Андрій Фролов / Україна
Анна Аркушина / Україна - Австрія
Ґуільєрмо Ейснер / Чилі - Уругвай
Давід Куан-Мін Нґуєн / США
Інеш Сантос / Португалія
Катерина Гривул / Україна
Лука Даніелі / Італія
Манфреді Клементе / Італія
Мар'яна Лисенко / Росія - Франція
Марта Галаджун / Україна
Маттіас Александер Маковскі / Австрія
Олексій Коломійцев / Україна
Олексія Сук / Україна
Пелліні Франко Альберто / Аргентина
Тетяна Хорошун / Україна
Хібікі Мукаі / Японія - Нідерланди
Хо Пінда / Тайвань - США
Хосе Альберто Санчез Ортіз / Мексика - Нідерланди
Юрґен Майєр / Австрія
Слухачі
Анастасія Ступинець / Україна
Андрій Барсов / Україна
Антон Стук / Україна
Антоніо Д'амато / Італія
Богдан Ничкало / Україна
Віра Ґрінко-Поліщук / Україна-Німеччина
Євген Дубовик / Україна
Катерина Кузьменко/ Україна
Андрій Барсов / Україна
Антон Стук / Україна
Антоніо Д'амато / Італія
Богдан Ничкало / Україна
Віра Ґрінко-Поліщук / Україна-Німеччина
Євген Дубовик / Україна
Катерина Кузьменко/ Україна
Український інститут, у партнерстві з The Acousmatic Project (Відень, Австрія), оголошує конкурс для композиторів на участь у міжнародних майстер-класах з електроакустичної та акусматичної музики, що відбудуться у Відні 24-28 вересня 2019 року у рамках щорічного фестивалю Sounds Around Me, організованого The Acousmatic Project.
У рамках майстер-класів відбудеться серія воркшопів, індивідуальних занять, публічних лекцій та концертів за участі чотирьох провідних композиторів, залучених до проекту в якості менторів: Анетт Ванд Ґорн (Бельгія), Томас Ґорбах (Австрія), Жайме Рейш (Португалія) і Алла Загайкевич (Україна).
По завершенню майстер-класів відбудуться підсумкові концерти, програма яких складатиметься з композицій менторів та студентів-учасників майстер-класів із залученням акусмоніуму — акустичної системи, що налічує 40 моніторів, спеціально створених Томасом Ґорбахом, засновником The Acousmatic Project, — та його колегою Марко Шреттером.
Проект покликаний створити передумови для системного професійного обміну між представниками музичних секторів України, Австрії та інших країн світу, ознайомлення і взаємного обміну професійним досвідом між світовою і українською музичними спільнотами, встановлення нових контактів, а також презентації музики українських композиторів на сучасній електроакустичній сцені Відня.
Проект є частиною програми двостороннього Року культури Австрія-Україна 2019.
Формати участі у майстер-класах:
Активна участь передбачає:
Всі активні учасники матимуть можливість написати композицію тривалістю до 10 хвилин, яку буде виконано на концерті у рамках фестивалю Sounds Around Me. Як альтернатива, учасники можуть опрацювати та виконати на концерті вже існуючі композиції.
Існує можливість використання в композиції одного акустичного інструменту. Учасники будуть повідомлені про наявні інструменти під час оголошення результатів конкурсного відбору.
Участь у ролі слухача передбачає:
По завершенню майстер-класів відбудуться підсумкові концерти, програма яких складатиметься з композицій менторів та студентів-учасників майстер-класів із залученням акусмоніуму — акустичної системи, що налічує 40 моніторів, спеціально створених Томасом Ґорбахом, засновником The Acousmatic Project, — та його колегою Марко Шреттером.
Проект покликаний створити передумови для системного професійного обміну між представниками музичних секторів України, Австрії та інших країн світу, ознайомлення і взаємного обміну професійним досвідом між світовою і українською музичними спільнотами, встановлення нових контактів, а також презентації музики українських композиторів на сучасній електроакустичній сцені Відня.
Проект є частиною програми двостороннього Року культури Австрія-Україна 2019.
Формати участі у майстер-класах:
- Переможці відбору матимуть можливість долучитись до майстер-класів в якості активних учасників або слухачів. Відповідне побажання необхідно вказати при оформленні заявки на участь у майстер-класах.
- У рамках майстер-класів кожен з чотирьох менторів презентуватиме певний тематичний напрямок, в якому працюватимуть його студенти.
- Кожен з активних учасників має обрати одного з менторів в якості куратора.
Активна участь передбачає:
- Два уроки з ментором, обраним в якості куратора.
На уроках відбуватиметься робота над композицією учасника, що прозвучить на одному з фінальних концертів майстер-класів. Уроки передбачають присутність інших учасників в якості слухачів. - Три уроки-консультації з іншими менторами.
- Участь в уроках інших учасників у ролі слухача.
- Участь у воркшопах менторів за чотирма тематичними напрямками.
- Виконання власної композиції на одному з фінальних концертів.
Всі активні учасники матимуть можливість написати композицію тривалістю до 10 хвилин, яку буде виконано на концерті у рамках фестивалю Sounds Around Me. Як альтернатива, учасники можуть опрацювати та виконати на концерті вже існуючі композиції.
Існує можливість використання в композиції одного акустичного інструменту. Учасники будуть повідомлені про наявні інструменти під час оголошення результатів конкурсного відбору.
Участь у ролі слухача передбачає:
- Участь в уроках інших учасників майстер-класів у ролі слухача.
- Участь у воркшопах за чотирма тематичними напрямками.
- Безкоштовне відвідування лекцій, концертів, майстер-класів та інших концертів фестивалю Sounds Around Me.
Робочою мовою уроків та воркшопів є англійська. За необхідності, її можна замінити на іншу зрозумілу всім учасникам мову. Мова публічних лекцій — англійська.
Умови участі:
Як податися:
Щоб податися на участь у майстер-класах, надішліть на адресу [email protected] листа з темою "SoundsAroundMe_LastName_FirstName"
не пізніше 2 червня 2019 року, 23:59 GMT+2.
До листа необхідно долучити:
Публічне анонсування результатів конкурсу відбудеться на веб-сайтах The Acousmatic Project та Українського інституту.
Всі учасники відбору будуть також проінформовані особисто.
Питання щодо участі у майстер-класах надсилайте на адресу [email protected] з темою листа SoundsAroundMe.
Локації-партнери проекту:
Умови участі:
- Участь у майстер-класах є безкоштовною для всіх обраних учасників.
- Подати заявку на участь у майстер-класах можуть громадяни будь-яких країн і будь-якого віку, що мають принаймні деякий досвід у сфері електроакустичної музики. Володіння англійською мовою на рівні B1 є бажаним, але необов'язковим.
- Організатори забезпечують участь у майстер-класах і фестивалі, а також проїзд і проживання у Відні п'яти відібраних учасників, що є громадянами України та постійно проживають на її території.
- Учасників майстер-класів буде обрано на основі відкритого конкурсу.
- Відбір учасників спільно здійснюють ментори. Процес відбору модерують представники Українського інституту і The Acousmatic Project.
- Учасники, що потребують візи для в'їзду на територію Республіки Австрія, можуть отримати запрошення від організаторів для самостійного оформлення візи. За запитом таких учасників, організаторами буде надіслано запрошення на участь у майстер-класах для отримання дозвільного документу.
- Брати участь у програмі не можуть: а) особи, яким заборонено в'їзд до Республіки Австрія; б) особи, які подали заявку на участь у програмі після закінчення терміну подачі пакету документів; в) особи, що не відповідають вимогам, визначеним в умовах конкурсу.
- У випадку виникнення непередбачуваних обставин організатори залишають за собою право на внесення змін до складових програми майстер-класів з обов'язковим публічним анонсуванням таких змін і персональним інформуванням про такі зміни долучених до проекту учасників.
Як податися:
Щоб податися на участь у майстер-класах, надішліть на адресу [email protected] листа з темою "SoundsAroundMe_LastName_FirstName"
не пізніше 2 червня 2019 року, 23:59 GMT+2.
До листа необхідно долучити:
- Заповнену анкету (завантажте шаблон за посиланням), названу в форматі FirstName_LastName_Application_SoundsAroundMe. У відповідному пункті форми заявки необхідно розмістити посилання на 1-3 власних композицій.
- Резюме англійською мовою обсягом до 2 сторінок (pdf-файл, названий у форматі FirstName_LastName_CV_SoundsAroundMe).
Публічне анонсування результатів конкурсу відбудеться на веб-сайтах The Acousmatic Project та Українського інституту.
Всі учасники відбору будуть також проінформовані особисто.
Питання щодо участі у майстер-класах надсилайте на адресу [email protected] з темою листа SoundsAroundMe.
Локації-партнери проекту:
- Віденська академія мистецтв
Lehárgasse 8 1060 Vienna
- Віденський університет музики і сценічних мистецтв
Institute of electroacoustic music
Rinößlgasse 12 1050 Vienna - Klangraum Fröbelgasse
Fröbelgasse 30 1160 Vienna - Echoraum
Sechshauserstrasse 66 1150 Vienna - Alte Schmiede Kunstverein Wien
Schönlaterngasse 9 1010 Vienna
Ментори і тематичні напрямки майстер-класів
Написання акусматичної музики на фіксованих носіях та мультифонія
Менторка: Анетт Ванд Ґорн, Бельгія
Робочі мови: французька, англійська
Тема воркшопу: Енергетичні моделі, техніки використання монтажу, техніки комбінування звуків, трансформативні техніки, категорії простору.
Тема лекції: Акусматична музика: історична тяглість чи розив?
Анетт Ванд Ґорн (нар. 1946 р., Шарлеруа, Бельгія) — бельгійська композиторка акусматичної музики. Навчалась у Паризькій консерваторії в класі П'єра Шеффера та Гая Райбеля.
Заснувала Асоціацію музичних досліджень та студію Métamorphoses d'Orphée у м. Оен (Бельгія).
У 1984 році Анетт Ванд Ґорн започаткувала серію концертів та фестиваль акусматичної музики L'Espace du son у Брюсселі.
З 1986 року викладала у провідних музичних університетах Льєжа, Монсу і Брюсселя (Бельгія). В Королівській консерваторії Монсу вона заснувала кафедру електроакустичної музики з 14 викладачами.
Спатіалізація: Ефемерні динамічні рухомі звукові скульптури. Робота з акусмоніумом.
Ментор: Томас Ґорбах, Австрія
Робочі мови: англійська, німецька, французька.
Тема воркшопу: Створення ефемерних динамічних рухомих звукових скульптур з Віденським акусмоніумом.
Тема лекції: Розвиток ефемерних динамічних рухомих звукових скульптур з Віденським акусмоніумом.
Томас Ґорбах (нар. 1966 р. в Західній Австрії) — австрійський композитор акусматичної музики. Вивчав композицію, диригентську справу та мистецтво гри на гобої у Швейцарії.
У 1996 році переїхав до Відня для вивчення аналізу, інтерпретації та композиції електроакустичної музики на кафедрі електронної музики Університету музики та виконавського мистецтва Відня.
З 2006 року читав лекції з Електроакустичної музики у Віденському технологічному університеті. У 2007 році почав будувати перший в Австрії акусмоніум — The Vienna Acousmonium — та розпочав концертну серію акусматичної музики.
Томас Ґорбах — лауреат першої премії за виконання акусматичної музики на Concours de Spatialisation 2012, Musiques & Recherches у Брюсселі.
Робочі мови: англійська, німецька, французька.
Тема воркшопу: Створення ефемерних динамічних рухомих звукових скульптур з Віденським акусмоніумом.
Тема лекції: Розвиток ефемерних динамічних рухомих звукових скульптур з Віденським акусмоніумом.
Томас Ґорбах (нар. 1966 р. в Західній Австрії) — австрійський композитор акусматичної музики. Вивчав композицію, диригентську справу та мистецтво гри на гобої у Швейцарії.
У 1996 році переїхав до Відня для вивчення аналізу, інтерпретації та композиції електроакустичної музики на кафедрі електронної музики Університету музики та виконавського мистецтва Відня.
З 2006 року читав лекції з Електроакустичної музики у Віденському технологічному університеті. У 2007 році почав будувати перший в Австрії акусмоніум — The Vienna Acousmonium — та розпочав концертну серію акусматичної музики.
Томас Ґорбах — лауреат першої премії за виконання акусматичної музики на Concours de Spatialisation 2012, Musiques & Recherches у Брюсселі.
Електроакустична музика з долученням акустичних інструментів
Менторка: Алла Загайкевич, Україна
Робочі мови: французька, українська, англійська
Тема воркшопу: Електроакустична композиція з інструментами як інтерактивний процес.
Тема лекції: Електроакустична музика в Україні.
Алла Загайкевич (нар.1966 р., Хмельницький, Україна) — українська композиторка, виконавиця, менеджерка культури, музикознавиця.
У 1995-1996 роках відвідувала щорічний курс з композиції та музичної інформатики в Інституті IRCAM, Париж.
З 1998 року викладає на кафедрі композиції та музично–інформаційнихтехнологій Національної музичної академії України (м. Київ), де заснувала студію електронної музики.
Алла Загайкевич є художньою керівницею міжнародних проектів електроакустичної музики у Києві: "Електроакустика" (з 2003), "ЕМ-VISIA" (з 2005).
З 2010 є головою Асоціації електроакустичної музики при Київській організації Спілки композиторів України.
Переможець Musica Nova International Competition (2011).
Робочі мови: французька, українська, англійська
Тема воркшопу: Електроакустична композиція з інструментами як інтерактивний процес.
Тема лекції: Електроакустична музика в Україні.
Алла Загайкевич (нар.1966 р., Хмельницький, Україна) — українська композиторка, виконавиця, менеджерка культури, музикознавиця.
У 1995-1996 роках відвідувала щорічний курс з композиції та музичної інформатики в Інституті IRCAM, Париж.
З 1998 року викладає на кафедрі композиції та музично–інформаційнихтехнологій Національної музичної академії України (м. Київ), де заснувала студію електронної музики.
Алла Загайкевич є художньою керівницею міжнародних проектів електроакустичної музики у Києві: "Електроакустика" (з 2003), "ЕМ-VISIA" (з 2005).
З 2010 є головою Асоціації електроакустичної музики при Київській організації Спілки композиторів України.
Переможець Musica Nova International Competition (2011).
Електроакустична музика з використанням різних медіа-джерел
Ментор: Жайме Рейш, Португалія
Робочі мови: англійська, португальська, іспанська, французька.
Тема воркшопу: Змішані техніки електроакустичної музики (mixed music) як діалог у розгортанні.
Тема лекції: Змішані техніки електроакустичної музики (mixed music) у моїй музичній практиці: діалоги, 'mikrophonie' і 'sound beams'.
Жайме Рейш (нар. 1983 р., Лісабон, Португалія) — португальський композитор. Під час навчання відвідував семінари Карлхайнца Штокхаузена та працював з Еммануелем Нуншем.
Музика Жайме Рейша, як інструментальна, так і електроакустична, була представлена більш ніж у 20 країнах. Він співпрацював з такими установами та ансамблями як, IRCAM, KCMD, Musik Fabrik, ZKM, Aleph Guitar Quartet, Musiques & Recherches. З 2003 є художнім керівником фестивалю електроакустичної музики "DME", загальна кількість сезонів якого налічує 60. Професор вищої школи прикладного мистецтва в Каштелу-Бранку і Вищої музичної школи Лісабона (Португалія).
Директор арт-простору "Lisboa Incomum".
Робочі мови: англійська, португальська, іспанська, французька.
Тема воркшопу: Змішані техніки електроакустичної музики (mixed music) як діалог у розгортанні.
Тема лекції: Змішані техніки електроакустичної музики (mixed music) у моїй музичній практиці: діалоги, 'mikrophonie' і 'sound beams'.
Жайме Рейш (нар. 1983 р., Лісабон, Португалія) — португальський композитор. Під час навчання відвідував семінари Карлхайнца Штокхаузена та працював з Еммануелем Нуншем.
Музика Жайме Рейша, як інструментальна, так і електроакустична, була представлена більш ніж у 20 країнах. Він співпрацював з такими установами та ансамблями як, IRCAM, KCMD, Musik Fabrik, ZKM, Aleph Guitar Quartet, Musiques & Recherches. З 2003 є художнім керівником фестивалю електроакустичної музики "DME", загальна кількість сезонів якого налічує 60. Професор вищої школи прикладного мистецтва в Каштелу-Бранку і Вищої музичної школи Лісабона (Португалія).
Директор арт-простору "Lisboa Incomum".