Айдентика Українського інституту

Дослідження та аналітика

 

В основі айдентики — ідея кольороцентричності української культури. Тому при створенні будь-яких носіїв у рамках візуального стилю важливо пам’ятати про колір як ключовий засіб виразності.

 

Завантажити повну версію брендбуку

 

 

Кольори логотипа:

Логотип та айдентика
HEX #ff4a00     RGВ 255/74/0     CMYK 0/85/100/0
Логотип та айдентика
HEX #ff6500    RGВ 255/101/0     CMYK 0/75/100/0
Логотип та айдентика
HEX #f58220    RGВ 245/130/32     CMYK 0/60/100/0
Логотип та айдентика
HEX #f99d1c    RGВ 249/157/28     CMYK 0/45/100/0
Логотип та айдентика
HEX #fdb913    RGВ 253/185/19     CMYK 0/30/100/0
Логотип та айдентика
HEX #ffd400    RGВ 255/212/0     CMYK 0/15/100/0
Логотип та айдентика
HEX #ffd400    RGВ 255/212/0     CMYK 0/15/100/0
Логотип та айдентика
 
Логотип складається із знака та шрифтової частини. 
Існує кілька варіантів побудови залежно від композиції макета.
 

 
Логотип та айдентика
Горизонтальна версія
Основна версія логотипа. Використовується у фірмових макетах у межах айдентики, сувенірній продукції та інших випадках, коли застосування логотипа дозволяє композиція.
Логотип та айдентика
 
Вертикальна версія
Використовується у ситуаціях, коли потрібно розташувати логотип самостійно по центру. Також рекомендовано застосовувати у великому переліку партнерських лого, що мають різну за геометрією композицію.
 
 
 
Логотип та айдентика
Збільшена шрифтова частина
Додаткова версія логотипа. Застосовується у ситуаціях, коли шрифтова частина стандартної версії логотипа недостатньо читабельна у потрібному розмірі в макеті.
 
Логотип та айдентика
Чорно-біла версія
Версія зі шрифтовою частиною логотипу. Рекомендовано використовувати у випадках, коли кольорове відображення логотипа є неможливим, та коли макети за естетикою вимагають чорно-білого рішення.
 
Логотип та айдентика
Версія для темного тла
Версія із білою шрифтовою частиною. Рекомендовано використовувати, коли темний відтінок тла заважає читабельності шрифтової частини стандартного логотипа.
 
Мінімальний розмір логотипа
По можливості не рекомендовано використовувати логотипи меншого розміру, ніж вказано на ілюстраціях.

Фірмові шрифти

Логотип та айдентика

Фірмовою гарнітурою бренда є шрифт Ukrainian Institute.

Гарнітура має 5 різних накреслень: Bold, Regular Condensed, Regular, Italic, Light.

 

 

Кольорові патерни

Геометричні патерни є додатковим елементом айдентики.


Їх можна використовувати як самостійний графічний елемент у комунікації або брендувати фірмову продукцію. Кольорова палітра патернів відштовхується від кольорів логотипа.

 

Графіка

У межах айдентики існує фірмова графіка для додаткового використання в комунікації. Опираючись на її стиль, можна створювати нові зображення.

Графіка побудована на основі геометризованих контурів. При створенні ілюстрацій бажано брати за основу геометричні форми, або використовувати силуети, наближені до них.

Точки з’єднання контурів загострені чи квадратні, без скруглень. Завершення контурів також не скруглені. Контури мають рівну товщину та досить насичені.

 

Розміщення інформації 

на постері

Розміщення:
По вертикалі рекомендовано вирівнювати інформацію за лівою стороною модуля.
У крайній правій половині постера невелика кількість інформації (не більше 2-х маленьких блоків) — може бути вирівняна по правій стороні. Але якщо текстових блоків більше двох, і вони об’ємні за інформацією, то бажано триматись лівої сторони модуля.

По горизонталі рекомендовано вирівнювати за верхньою лінією, оскільки це рима до вирівнювання в логотипі. Але цей принцип не є догмою, якщо блоки інформації потребують повітря між собою. Вирівнювання на горизонталі логотипа має бути завжди по верхній лінії.

Виключка:
Рекомендовано використовувати лівосторонню виключку тексту.
Для додаткової інформації можна застосовувати правосторонню виключку тексту у правій половині сітки. Зокрема, якщо треба розмістити та вирівняти велику кількість текстової інформації (наприклад, перелік імен).

Використання кольору 

в постерах

Колір тла постера обирається з фірмової палітри відповідно до візуального наповнення постера.

Вертикальний напис зліва є кольоровим, щоб візуально підтримувати колір логотипа та додатково розкривати ідею кольору в айдентиці. Рекомендовано використовувати помаранчевий колір HEX #ff6500.

 

Кольорова палітра тла

 

 

 

Для тла постера використовується палітра з 5 кольорів, кожен з яких має три варіанти насиченості, від світлого до яскравого.

Завантажити кольорові палітри постерів