Український інститут оголошує другий конкурс кінопроєктів для участі у програмі proMOTION 2024

Український інститут реалізує програму у співпраці з «Єврімаж» (Eurimages), європейським фондом підтримки спільного кіновиробництва і прокату кінематографічних та аудіовізуальних робіт, створеним при Раді Європи.

Взяти участь у другому конкурсі можуть кінопроєкти повного метру (від 70-ти хвилин) будь-якого жанру і форми на фінальних стадіях виробництва, які готові до планування фестивального або кінотеатрального прокату у відповідний до конкурсу період.  Детальніше про умови – за посиланням.   

Перший конкурс вже відбувся – переможець був оголошений у квітні.   

Всього за рік буде відібрано сім кінопроєктів, що отримають до 8000 євро для просування фільму за кордоном. Протягом одного конкурсного відбору комісія може обрати не більше 4-х проєктів, а також залишає за собою право не обрати жодного.    

Подати заявку на участь можна з 3 червня по 27 червня 2024 року, 23:59 (київський час) за адресою [email protected]. Переможці будуть оголошені не пізніше 25 липня 2024.

Промоційні кампанії проєктів мають бути реалізовані у період з вересня по грудень 2024 року включно. Перевага надаватиметься проєктам, що вже мають підтверджені фестивальні прем’єри або закордонний кінотеатральний прокат у цей період. Підтвердження прийматимуться до кінця оцінювання конкурсу – 22 липня.

Програма proMOTION, започаткована у 2020 році, дає можливість українським кінематографістам долучитися до світової практики промоції фільмів, запросити міжнародних фахівців до розробки промоційних кампаній та знайти закордонних партнерів, і таким чином збільшити впізнаваність кінопроєкту на міжнародному ринку.

З усіх питань стосовно подачі на конкурс звертайтеся на поштову адресу [email protected]