Український інститут оголошує перший з трьох конкурсів кінопроєктів для участі у програмі proMOTION 2024
Взяти участь у конкурсі можуть кінопроєкти повного метру (від 70-ти хвилин) будь-якого жанру і форми на фінальних стадіях виробництва, які готові до планування фестивального або кінотеатрального прокату у відповідний до конкурсу період. Детальніше про умови – за посиланням.
Відбір кінопроєктів відповідно до якісних критеріїв здійснюватиме конкурсна комісія, що складатиметься з двох представниць відділу кіно Українського інституту, представника фонду «Єврімаж» та двох незалежних експертів (українського та міжнародного).
Всього за рік буде відібрано сім кінопроєктів, що отримають до 8000 євро для просування фільму за кордоном. Протягом одного конкурсного відбору комісія може обрати не більше 4-х проєктів, а також залишає за собою право не обрати жодного.
Подати заявку на участь можна з 28 лютого по 24 березня 2024 року, 23:59 (київський час) за адресою [email protected]. Переможці будуть оголошені не пізніше 22 квітня 2024.
Промоційні кампанії проєктів мають бути реалізовані у період з травня по серпень 2024 року включно. Перевага надаватиметься проєктам, що вже мають підтверджені фестивальні прем’єри або закордонний кінотеатральний прокат у цей період. Документи, що це підтверджують приймаються до кінця процесу оцінювання експертами, а саме 15 квітня.
Програма proMOTION, започаткована у 2020 році, дає можливість українським кінематографістам долучитися до світової практики промоції фільмів, запросити міжнародних фахівців до розробки промоційних кампанії та знайти закордонних партнерів, і таким чином збільшити впізнаваність кінопроєкту на міжнародному ринку.
З усіх питань стосовно подачі на конкурс звертайтеся на поштову адресу [email protected]