proMOTION 2022 — програма системної підтримки міжнародної промоції українського кіно

Програма покликана збільшити присутність українського кіно та його впізнаваність на міжнародних кіноринках

Про програму

Мета програми — розвивати компетенції та посилювати спроможність українських кінематографістів до репрезентації за кордоном та системної міжнародної співпраці, зокрема з фаховими агенціями з промоції.

Переможці 2022

 
«Залізна сотня»
Реж. Юлія Гонтарук, прод. Юлія Гонтарук, Іванна Хіцінська, Олександра Братищенко, Улдіс Цекуліс, Ігор Савиченко
 
«Люксембург, Люксембург»
Реж. Антоніо Лукіч, прод. Володимир Яценко, Анна Яценко
 
«Між небом та горами»
Реж. Дмитро Гришко, прод. Поліна Герман
 
«Памфір»
Реж. Дмитро-Сухолиткий Собчук, прод. Олександра Костіна, Євгенія Яцута, Лора Бріан, Клаудія Шмея-Ростворовска, Богна Шевчик, Жанкарло Насі
 
«Я і Фелікс»
Реж. Ірина Цілик, прод. Володимир Яценко та Анна Соболевська
 
Переможці отримають до 300 000 гривень на фінансування промоційних кампаній за кордоном.

Умови відбору 2022

У 2022 році Український інститут забезпечить просування за кордоном п’ятьом кінопроєктам*, що в результаті експертного оцінювання наберуть вищі бали відносно інших, у розмірі до 300 000 грн з урахуванням усіх загальнообов’язкових податків та зборів.
 

Вимоги до аплікантів: 

  1. Наявність зареєстрованої в Україні продюсерської компанії.  
  2. Наявність договору з автором кінопроєкту про передачу виключних майнових прав на фільм.  
  3. Відсутність фінансових заборгованостей. 
  4. Професійний досвід.
  5. Досвід міжнародної співпраці та наявність підтверджених партнерств буде перевагою. 
  6. Діяльність та позиція апліканта не суперечить принципам і цінностям Українського інституту.

Подати конкурсну заявку на розгляд мають право юридичні особи всіх форм власності (продюсерські компанії) та фізичні особи-підприємці, зареєстровані в Україні, яким належать виключні майнові права на кінопроєкт та його використання у будь-якій формі та будь-яким способом на території, на якій передбачена промоція в рамках програми proMOTION.  

Протягом поточного календарного року одна й та сама юридична особа/фізична особа-підприємець може подати не більше двох заявок із різними кінопроєктами на мистецькі конкурси, які організовуються Українським інститутом.  

Послуги з просування кінопроєктів, обраних за результатами конкурсу, можуть бути надані у період 21 травня по 10 грудня 2022. 

Відбір кінопроєктів здійснюватиме конкурсна комісія, що складається з представників відділу кіно Українського інституту та незалежних експертів зі сфери. 

З усіма запитаннями стосовно конкурсної документації можна писати на promotion@ui.org.ua.
 

* Український інститут залишає за собою право визнати переможцями Мистецького конкурсу 6 (шість) кінопроєктів у випадку, якщо до списку проєктів, що набрали найвищі бали відносно інших, увійдуть дві короткометражні стрічки із загальною сумою кошторисів обох кінопроєктів до 300 000,00 грн (триста тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням всіх загальнообов’язкових податків та зборів.

Зважаючи на повномасштабне вторгнення РФ на територію України, Український інститут залишає за собою право адаптувати програму відповідно до поточної ситуації, зокрема забезпечити просування за кордоном меншій кількості кінопроєктів або/та у меншому розмірі.  

1) Послуги у сфері зв’язків із громадськістю та маркетингу: розробка маркетинг-стратегії кінопроєкту за кордоном та її імплементація, написання англомовних презентаційних матеріалів (теглайн, логлайн, синопсис, прес-реліз, інтерв’ю тощо), відбір стоп-кадрів, комунікація із закордонними ЗМІ, координація інтерв’ю, організація прес-показів та прес-конференцій та ін.  

2) SMM-супровід кінопроєкту: розробка стратегії комунікації в соціальних мережах, візуальних матеріалів та дописів, управління соціальними платформами, просування постів (таргетинг), моніторинг, робота з лідерами думок, критиками.  

3) Послуги дизайну та друку англомовних інформаційних матеріалів: 

  • дизайн та виготовлення макетів матеріалів для просування кінопроєкту (міжнародного постера, прес-кіту, лук-бука персонажів, листівок, програмок, запрошень тощо); 
  • верстка, кольорокорекція; 
  • друк (виключно для розповсюдження серед закордонної аудиторії); 
  • поширення інформаційних матеріалів: розміщення в друкованій та онлайн-пресі (банери, прероли, брендування сайту тощо), на зовнішніх носіях, на радіо та телебаченні. 

4) Технічні послуги: 

  • виготовлення DCP (Digital Cinema Package – цифрового кінопакету) та інших форматів;  
  • виготовлення субтитрів для відео-матеріалів.  

5) Виготовлення відео-матеріалів для просування кінопроєкту за кордоном. 

6) Послуги з перекладу, вичитки та коректури текстових матеріалів іноземними мовами. 

  • транспортні витрати з/до України, проживання, добові та харчування; 
  • гонорари, премії, авторські винагороди; 
  • ліцензійні платежі; 
  • візовий збір;  
  • курсові різниці; 
  • акредитаційні/членські внески (participation/accreditation/ screening fee);  
  • будь-які витрати, пов’язані з виробництвом та пост-продакшеном кінофільмів; 
  • будь-які типи локальних послуг в Україні, спрямованих лише на аудиторію всередині країни; 
  • рекламні послуги відповідно до ЗУ «Про рекламу»; 
  • послуги з організації прийомів, коктейлів, фуршетів і всі дотичні послуги; 
  • послуги з розроблення, постачання та тестування програмного забезпечення; 
  • витрати на утримання установ, організацій – надавачів послуг; 
  • витрати на підготовку документів на конкурс; 
  • придбання товарів, виконання робіт, надання послуг, що не пов’язані з реалізацією просування кінопроєктів за кордоном; 
  • оплата товарів, робіт та послуг, які були/є профінансовані з інших джерел до або після підписання договору; 
  • витрати, що мають на меті отримання прибутку; 
  • загальні назви послуг.